| Narko-Ko |
Skrevet:
05/03 13:37
|
| Indlæg: 1057
|
Jeg tror efterhaanden de er ret ligeglade med hele siden saamaend.. Vi faar ikk' noget at vide om hvad der foregaar naar der ikke kommer nyheder i uendeligheder og saa er der ogsaa de der aandsvage hackerangreb som der heller ikk' bliver gjort noget ved.. Jeg vil raade alle til at slette jeres email adresser fra jeres profil og evt. andre personlige oplysninger.
@ Narko- Ko
|
| Team-Bravo |
Skrevet:
05/03 18:06
|
| Indlæg: 559
|
Det er nok hvad det må ende med ja. Tak til de hjælpsomme folk der har været her på siden! //TB [Opdateret af Team-Bravo d. 05-03-2008 18:07:15]
Its nice to be important, but it's more important to be nice.
|
| Daddy |
Skrevet:
08/03 00:18
|
| Indlæg: 6
|
Hey. Hvordan sletter man sin profil herinde og så iøvrigt go´ weekend
|
| Adrian |
Skrevet:
08/03 10:18
|
ITzonen Staff
|
Jeg tror der skal en administrator til for det, men det ser ikke ud til de hænger på træerne pt. Sørg for at fjerne dine oplysninger i din profil, og så kommer der forhåbentlig en admin forbi på et tidspunkt der kan hjælpe.
|
| Tyranno |
Skrevet:
01/04 15:54
|
| Indlæg: 604
|
Andrian; Der står, at du er ITzonen Staff - du kender ikke mere til problemet? Folk er bare smuttet?
Var det så ikke en idé bare at lukke siden helt ned? Well, der kommer vel et tidspunkt hvor domainet skal fornyes og det burde gøre en ende på siden? Går ikke ud fra, at den bliver betalt, når alt er dødt herinde?
Det samme er sket med filmzonen.dk - den er om noget endnu mere død end her. Spilzonen kører stadig, men ikke med meget aktivitet.
|
| Adrian |
Skrevet:
01/04 17:07
|
ITzonen Staff
|
Ja der står "desværre" staff ved mig, men jeg er kun forum administrator og jeg har ikke noget med siden at gøre ellers. Jeg ved desværre heller intet om hvad der sker. (Eller mangel på samme)
|
| Sorosh Taba |
Skrevet:
02/04 18:12
|
| Indlæg: 499
|
Undertegnet ved heller ikke hvad der foregår. Vi havde et møde med firmaet der ejer ITzonen og vi fik lagt en slagplan, men den plan er ikke kommet i gang endnu. Undertegnet og Jacob, der er med-redaktør, er meget presset for tiden og da vi er det ITzonen består af rent redaktionelt - og der er ret stille fra ejerne, så er der ikke meget aktivitet på ITzonen. Om der kommer det vil tiden vise, men de umiddelbare udsigter er dystre...
From this day to the ending of the world we in it shall be remembered. We lucky few, we band of brothers.
|
| Narko-Ko |
Skrevet:
04/04 07:21
|
| Indlæg: 1057
|
Nu naar IT zonen er blevet et politisk fora kan man jo lige indskyde.. FUCK ISLAM!! FUCK TERROR!!
@ Narko- Ko
|
| Utrak |
Skrevet:
04/04 18:31
|
| Indlæg: 317
|
fuck dig
|
| Sorosh Taba |
Skrevet:
05/04 12:19
|
| Indlæg: 499
|
Hehe ja - ud med agressionerne... Det er ikke sundt at gå rundt og gemme på det
From this day to the ending of the world we in it shall be remembered. We lucky few, we band of brothers.
|
| Rasmus |
Skrevet:
19/09 20:31
|
| Indlæg: 23
|
. [Opdateret af Rasmus d. 19-09-2008 20:33:10]
Its better to crash than never to fly
|