| (-Band of Brothers-) |
Skrevet:
27/11 00:23
|
| Indlæg: 138
|
tja bare nedern det er så dyrt...gad godt at ha et 26-30 tommer lcd med HD-ready...gad nemlig godt at ha en xbox 360...men ok..er 17 år og er ik ligefrem rig...så at gi 7k plus for at tv som er nogenlunde godt er måske lige på grænsen :S...men håber da at det bliver billigere med tiden...ska aligevel ha nyt fjernsyn...har et ældre 21 tommer..lol
It's a fact!! My 6 is your 12..Hooah
|
| nbfan |
Skrevet:
17/12 11:08
|
| Indlæg: 12
|
-Band of Brothers-) og ITzonen Bot
Et spaendende og interessant emne med indtil flere problemer. blot henvise til www.projectorcentral.dom plus et par andre. HDTV er en god ide der desvaerre kommer 10 - 12 aar for sent herhjemme. Canal Digital med flere vil goere illegal Musik kopiering til et andet mareridt nemlig det med kryptere film og andre udsendelser. derfor skriver jeg min mail adr mursejling@yahoo.dk.
Eet af mine stoerste hanks er som foelger kolon "Det er tankevaekkende det helt positive netop ikke kommer fra Computerfolket" men fra en industri der skal BEKAEMPES hver eneste tomme af vejen" altsaa ment som bremsende for alt hvad som har med HDTV og digitalt tv at goere. Med venlig hilsen nbfan
|
| nbfan |
Skrevet:
20/12 13:46
|
|
ITzonen Bot Band of Brothers
Da jeg er kommet for langt ud her i Forum'et boer jeg holde en pause, saa en Glaedelig Jul og et Godt Nytaar til de som falder herover
Med venlig hilæsen nbfan mursejling@yahoo.dk Og en tak til Alle for det der hedder taalmodighed og Overbaerenhed "In the name of God, Allah, the Compassionate and Mercifull"
|
| Sweepe |
Skrevet:
20/12 14:00
|
| Indlæg: 796
|
Øhh?
|
| Garfi |
Skrevet:
20/12 18:46
|
| Indlæg: 147
|
Hvis man køber en LCD skærm der kører i den der 1900*1000 eller whatever mega høje opløsning, får man så ikke et grimt billede når nu dr sender ud i meget lav opløsning når de begynder på hdtv - jeg har ikke en dyt forstand på det, men når nu en LCD til computeren ikke kører i dens native opløsning strækker den billedet og giver et grimt resultat - hvorfor er det med HDTV?
|
| Kristian Krøier |
Skrevet:
20/12 22:18
|
ITzonen Staff
|
Det samme vil sandsynligvis være tilfældet med HDTV formaterne, men jeg tror DR vil sende i 768p. En del nyere skærme er efterhånden i stand til at strække billedet fint nok. Men jeg tror, at det vil være alle pengene værd at kunne se Blu-ray materiale i så høj opløsning. PS3 skal, så vidt jeg husker, også kunne trække alle spil i 1080i.
Kristian Krøier
|
| Tyranno |
Skrevet:
22/12 18:33
|
| Indlæg: 604
|
Man kan anskaffe sig et lige til VM2006, som skulle blive sendt i HD - i hvert fald på Canal+.
|
| Kristian Krøier |
Skrevet:
23/12 13:04
|
ITzonen Staff
|
Jeg venter i hvert fald til efter VM2006. Fodbold siger mig ikke så satans meget, og priserne kan godt holde et kunstigt højt niveau hvis alle som ventet farer ud og køber et.
Kristian Krøier
|
| nbfan |
Skrevet:
16/01 14:38
|
|
Gad vide om jeg må anvende disse ord, herinde i det trodsa alt sobre Forum? Zebraens Ydre Organer Pik Røv og Mule eller med bogstaverne Z Y O P R M
i eet ord zyoprm
[Opdateret af nbfan d. 16-01-2009 15:21:15]
|
| nbfan |
Skrevet:
14/05 17:01
|
|
For at spare på ord i gammel telegram stil opstod ordet chinesiskslutningsdon slutning er jo et godt dansk ord, og chinesisk giver sig selv. don i slutningen fik mig til tænke på skibsfart eller kabel skib (udlægning af søkabel) men som sagt ordet er gemt i gamle tåger!
ZYOPRM .lidt ovenfor. Z Flash Y Emergency O Operations Immediately P Prioritely R Routine og M Deferred (Lejlighedsvis).
[Opdateret af nbfan d. 14-05-2009 17:05:11]
|